Трамвай K1E6 був спроектований та виготовлений відповідно до індивідуальних вимог покупця – всі технічні запити були враховані. Це високопідлоговий трамвай, який складається з двох секцій, з’єднаних шарнірним механізмом, з трьома візками та трьома подвійними дверима. У трамваї використовується асинхронний тяговий привід з векторним управлінням, який забезпечує ефективне використання енергії, забезпечуючи надзвичайно плавний хід. Візок трамвая має ефективний “смарт” дизайн та оснащений двоступеневою підвіскою.
У салоні є 30 пасажирських місць, які організовані за схемою 1+1. Таке розташування сидінь забезпечує комфортне пересування пасажирів всередині салону. Загальна місткість трамвая – 206 пасажирів. Освітлення реалізується світлодіодними лампами. Просторий салон створює максимально комфортну атмосферу для пасажирів. Основне робоче гальмо – електродинамічне, завдяки якому відповідно до процесу рекуперації енергія відновлюється до контактної мережі, зменшуючи витрати на електроенергію для покупця.
Основні технічні характеристики
Кількість секцій | 2 |
Кількість візків | 3 |
Довжина кузова вагона | 22 000 мм |
Ширина кузова вагона | 2 200 мм |
Висота підлоги над головкою рейки | 900 мм |
Міжцентрова відстань між візками | 6 400 мм |
База ходового візка | 1 900 мм |
Діаметр коліс | 700 мм |
Ширина колії | 1 435 мм |
Максимальна швидкість | 75 км/год |
Максимальне навантаження на вісь візка | 8 000 кг |
Номінальна напруга високовольтних ланцюгів | 550 В |
Номінальна напруга низьковольтних ланцюгів | 24 В |
Потужність тягових двигунів | 54 кВт |
Місткість вагона сидячих/всього | 30/206 чол. |