Першому заступнику Міністра інфраструктури України сподобалося виробництво трамваїв «Татра-Юг»

21 серпня перший заступник Міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер відвідав виробничі цехи компанії «Татра-Юг», які знаходяться на території ВО «Південний машинобудівний завод імені О.М. Макарова», де ознайомився з процесом створення українських трамваїв.image1

Заступник міністра здійснив візит до Дніпропетровська з метою детального вивчення ситуації на вітчизняному підприємстві, де виробляються повністю українські трамвайні вагони.

ТОВ «Татра-Юг» є спеціалізованим підприємством з виробництва трамвайних вагонів. На сьогоднішній день підприємством розроблено 5 типів трамвайних вагонів, у тому числі 1-, 3- і 5-секційні, серійне виробництво яких освоєно. Виробництво відповідає міжнародним стандартам, про що свідчить присвоєний підприємству міжнародний сертифікат якості ISO-9001: 2008.

До складу підприємства входять: власне конструкторське бюро, контрольно випробувальна станція та інші підрозділи, що дозволяють забезпечити високу якість вироблених трамвайних вагонів. На підприємстві працюють висококваліфіковані фахівці, більшість з яких має трудовий стаж, безпосередньо пов’язаний з виробництвом трамвайних вагонів, більше 10 років.

image2

Виробничі потужності підприємства при однозмінному режимі роботи позволяють виготовляти більше 100 трамвайних вагонів на рік. Реалізація зазначеного обсягу виробництва дозволить створити додатково 5500 робочих місць по всьому технологічному ланцюжку, від постачальників матеріалів, комплектуючих, послуг до виготовлення кінцевої продукції. Обсяг використання вітчизняних матеріалів і комплектуючих становить до 90%. При цьому на підприємстві вирішено питання про збільшення ступеня локалізації виробництва до 95% за рахунок імпортозаміщення.

До процесу виробництва трамвайних вагонів «Татра-Юг» залучено близько 100 підприємств України. Серед них найбільші постачальники комплектуючих і матеріалів.

Трамваї компанії «Татра-Юг» експлуатуються в усіх 22 містах України, в яких є даний вид міського електротранспорту. За 23 роки своєї роботи компанія зуміла довести високу якість своїх трамвайних вагонів. Експлуатаційні підприємства зазначають надійність і високу пристосованість даних трамваїв до складних вітчизняних умов експлуатації.

image1 (1)

На осінь поточного року компанія «Татра-Юг» запланувала презентацію нової моделі трамвая К-1М6 з 70% низької підлоги.

Заступнику міністра Володимиру Шульмейстеру продемонстрували цехи підприємства і продукцію на різних етапах готовності. Особливу увагу чиновник приділив презентації нової моделі, яка вже в самому найближчому майбутньому зможе курсувати вулицями українських міст. По завершенні огляду виробництва Володимир Шульмейстер обговорив підтримку вітчизняного машинобудування з керівництвом компанії «Татра-Юг».

Після зустрічі заступник міністра поспілкувався з журналістами і поділився з ними своїми враженнями: «Ми подивилися виробництво, мені сподобалося. Мені взагалі подобається, коли виробництво місцеве. Тому я завжди схвалюю програми підтримки місцевого виробника. Адже це зарплата наших людей, вкладення в нашу економіку, зростання ВВП».

«Ми обговорили поточну ситуацію з тією бюджетною програмою, яка на сьогодні є. 100 млн. грн цього року закладено в бюджет на підтримку українського трамваєбудівництва. Це робиться для того, щоб на наших вулицях з’явилися нові трамваї. Справа в тому, що парк електротранспорту у нас дуже сильно зношений і морально, і технічно. У найближчі роки необхідно поміняти порядку 5000 одиниць електричного муніципального транспорту. Тому у компанії «Татра-Юг» дуже велике майбутнє », – заявив Володимир Шульмейстер.