Трамвай K1E6 був спроектований та виготовлений відповідно до індивідуальних вимог покупця – всі технічні запити були враховані. Це високопідлоговий трамвай, який складається з двох секцій, з’єднаних шарнірним механізмом, з трьома візками та трьома подвійними дверима. У трамваї використовується асинхронний тяговий привід з векторним управлінням, який забезпечує ефективне використання енергії, забезпечуючи надзвичайно плавний хід. Візок трамвая має ефективний “смарт” дизайн та оснащений двоступеневою підвіскою.
У салоні є 30 пасажирських місць, які організовані за схемою 1+1. Таке розташування сидінь забезпечує комфортне пересування пасажирів всередині салону. Загальна місткість трамвая – 206 пасажирів. Освітлення реалізується світлодіодними лампами. Просторий салон створює максимально комфортну атмосферу для пасажирів. Основне робоче гальмо – електродинамічне, завдяки якому відповідно до процесу рекуперації енергія відновлюється до контактної мережі, зменшуючи витрати на електроенергію для покупця.
Основні технічні характеристики
| Кількість секцій | 2 |
| Кількість візків | 3 |
| Довжина кузова вагона | 22 000 мм |
| Ширина кузова вагона | 2 200 мм |
| Висота підлоги над головкою рейки | 900 мм |
| Міжцентрова відстань між візками | 6 400 мм |
| База ходового візка | 1 900 мм |
| Діаметр коліс | 700 мм |
| Ширина колії | 1 435 мм |
| Максимальна швидкість | 75 км/год |
| Максимальне навантаження на вісь візка | 8 000 кг |
| Номінальна напруга високовольтних ланцюгів | 550 В |
| Номінальна напруга низьковольтних ланцюгів | 24 В |
| Потужність тягових двигунів | 54 кВт |
| Місткість вагона сидячих/всього | 30/206 чол. |



