Кузов вагона являє собою суцільнометалеву зварену несучу конструкцію, обшиту металевими листами і композитними матеріалами. З внутрішньої сторони каркас і обшивка кузова захищені від корозії і покриті шумопоглинаючою мастикою. Широкі дверні проходи і майданчик в низькопідлоговій частині вагона дозволяють збільшити швидкість посадки-висадки пасажирів та створюють комфортні умови для пасажирів з дітьми та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Опалення пасажирського салону передбачено за допомогою опалювальних елементів, розміщених в бокових стінках вагона. Основним експлуатаційним гальмом є електромеханічний, завдяки якому присутня можливість рекуперації електроенергії.
Технічні характеристики
| Довжина | 15 638 мм |
| Ширина | 2 480 мм |
| Висота даху вагону над головкою рейки | 3 145 мм |
| Міжцентрова відстань між візками | 7 500 мм |
| База ходового візка | 1 900 мм |
| Діаметр коліс | 700 мм |
| Ширина колії | 1 524 мм |
| Маса порожнього вагону | 19,6 т |
| Максимальна швидкість | 75 км/год |
| Напруга в контактній мережі | 550 В |
| Потужність двигуна | 46 кВт |
| Загальна кількість пасажирів | 160 пас. |
| Коефіцієнт низької підлоги | 36% |


