Кузов вагона являє собою суцільнометалеву зварену несучу конструкцію, обшиту металевими листами і композитними матеріалами. З внутрішньої сторони каркас і обшивка кузова захищені від корозії і покриті шумопоглинаючою мастикою. Широкі дверні проходи і майданчик в низькопідлоговій частині вагона дозволяють збільшити швидкість посадки-висадки пасажирів та створюють комфортні умови для пасажирів з дітьми та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Опалення пасажирського салону передбачено за допомогою опалювальних елементів, розміщених в бокових стінках вагона. Основним експлуатаційним гальмом є електромеханічний, завдяки якому присутня можливість рекуперації електроенергії.
Технічні характеристики
Довжина | 15 638 мм |
Ширина | 2 480 мм |
Висота даху вагону над головкою рейки | 3 145 мм |
Міжцентрова відстань між візками | 7 500 мм |
База ходового візка | 1 900 мм |
Діаметр коліс | 700 мм |
Ширина колії | 1 524 мм |
Маса порожнього вагону | 19,6 т |
Максимальна швидкість | 75 км/год |
Напруга в контактній мережі | 550 В |
Потужність двигуна | 46 кВт |
Загальна кількість пасажирів | 160 пас. |
Коефіцієнт низької підлоги | 36% |