Громадський транспорт – локомотив економіки

Масштаби нинішньої фінансової та економічної кризи показують, що це – загальносвітова системна криза, що вимагає всебічних змін у всіх сферах економічної діяльності. Це найкращий момент для того, щоб стимулювати зміни в суспільстві і відмовитися від способу життя, залежного від автомобіля.

public-transport

  • Громадський транспорт дає робочі місця і забезпечує їх доступність. У багатьох містах мережа громадського транспорту є одним з найбільших роботодавців, і такі робочі місця не можуть бути куди-небудь перенесені.
  • У Європі оператори громадського транспорту сумарно створюють близько мільйона робочих місць, а кожне робоче місце у секторі громадського транспорту пов’язане з чотирма робочими місцями в інших секторах економіки.
  • Кожен євро, отриманий в секторі громадського транспорту, створює додану вартість в економіці в цілому ще на 4 євро.
  • Масовий перехід до використання громадського транспорту та схемам стійкої мобільності допомагає економіці скоротити свою паливну залежність і сприяє підвищенню її платіжного балансу.

dolya-v-vvp

У містах з високою часткою громадського транспорту, пішохідного та велосипедного руху, транспортні витрати складають всього половину аналогічних витрат тих міст, де ця частка перебуває на низькому рівні. Так, витрати на транспорт в Токіо та Гонконгу складають всього лише 6% від місцевого ВВП, а в Х’юстоні або Сіднеї цей показник перевищує 12%. Такого роду втрати можуть виражатися сумою порядку 2000 євро на одного мешканця на рік.