Громадський транспорт сприяє зменшенню заторів на дорогах

Міський простір є надбанням всього населення міста, і громадський транспорт використовує його набагато більш ефективно, ніж приватний автотранспорт. Рухаючись по дорогах, громадський транспорт не тільки перевозить своїх пасажирів – він звільняє дорожній простір для можливості користування ним усіма мешканцями міста. Крім того, він знижує рівень вуличних заторів, які роблять міста непривабливим місцем для проживання і роботи. Враховуючи постійну урбанізацію і збільшення попиту на мобільність у великих містах, затори вуличного руху у всіх містах світу будуть рости, якщо не змінити сам підхід до мобільності.

umensh-zator

  • Прямі витрати, пов’язані з заторами на дорогах, доходять до 2% ВВП. Щорічно це становить мільярд євро.
  • Дорожні пробки заволодівають містами: поїздка з дому на роботу на автомобілі займає в 90 разів більше міського простору та інфраструктури, що фінансуються суспільством, ніж та ж сама поїздка, здійснена на автобусі або трамваї.
  • Якби всі їздили на роботу на машинах, то загальний простір, необхідний для паркування автомашин, був би таким самим, що і простір, необхідний для здійснення всієї економічної діяльності того ж числа людей. І справді, офісний простір на одного службовця приблизно такий самий, який необхідний для парковки його автомобіля – приблизно 20 кв. м на людину.
  • Заходи щодо вдосконалення мобільності та транспортної доступності в містах вимагають значно меншого рівня інвестицій, ніж ті витрати, які є прямим наслідком вуличних заторів, а з урахуванням ціни соціальних наслідків і зовнішніх витрат такі інвестиції виявляться ще більш виправданими.

dorozhnoe prostranstvo

Згідно з даними програми ООН з охорони навколишнього середовища, щодня в Пекіні реєструється близько 1000 нових автомобілів. Для їх паркування потрібні щоденно оновлювані площі розміром в 2 нових футбольних поля.