К-1М

Трамвай К-1М з частково низьким рівнем підлоги.

Кузов вагона являє собою суцільнометалеву зварену несучу конструкцію, обшиту металевими листами і композитними матеріалами. З внутрішньої сторони каркас і обшивка кузова захищені від корозії і покриті шумопоглинаючою мастикою. Вагон має сучасні форми і великі вікна, які забезпечують освітленість салону і огляд. Широкі дверні прорізи і накопичувальний майданчик в низькопідлоговій частині вагона дозволяють збільшити швидкість посадки-висадки та створити комфортні умови для пасажирів з дітьми та пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

k-1m

Опалення пасажирського салону передбачено за допомогою опалювальних елементів, розміщених в бокових стінках вагона. Кабіна водія опалюється за допомогою окремого електрокалорифера. На замовлення вагон комплектується кондиціонером пасажирського салону і кабіни водія. Вагон обладнаний зручними сидіннями. Освітлення салону пасажирів забезпечено за допомогою LED ламп.

На вагоні встановлений тяговий привід з перетворювачами на IGBT транзисторах. Ходові візки простої і раціональної конструкції з тяговими двигунами, з’єднаними з редукторами карданними валами. Вагон обладнаний наступними видами гальм:

  • електродинамічними,
  • механічним-дисковим,
  • електромагнітним-рейковим.

Основним експлуатаційним гальмом є електромеханічний, завдяки якому присутня можливість рекуперації електроенергії.

Технічні характеристики

Довжина вагону за зчіпними пристроями 16 738 мм
Довжина 15 638 мм
Ширина 2 480 мм
Висота даху вагону над головкою рейки 3 145 мм
База кузову 7 500 мм
База ходового візка 1 900 мм
Діаметр коліс 700 мм
Ширина колії 1 524 мм
Маса порожнього вагону 19,6 т
Максимальна швидкість 75 км/год
Напруга в контактній мережі 550 В
Потужність двигуна 46 кВт
Загальна кількість пасажирів 161 пас.
Співвідношення низької підлоги 36%

k-1m2